Garantie & reparatie

Op al onze producten is een wettelijke garantie van toepassing. Dit wil zeggen dat een product hetgeen moet doen van wat je er als gebruiker in alle redelijkheid mag van verwachten.

Soms kan het voorkomen dat een product binnen de garantietermijn stuk gaat of niet meer naar verwachting werkt. Daarvoor bieden wij garantie en reparatie aan zodat je snel weer kan werken aan het verbeteren van je gezondheid.

Op al onze producten bieden wij garantie. Mocht er bij ontvangen van het product een defect zijn (bijv. een gaatje of niet goed gestikte naad) dan kunnen wij deze soms zelf voor je repareren. Is er een meer specialistische reparatie nodig? Dan kunnen wij het product ook naar onze leverancier sturen.

De factuur die je van ons gekregen hebt is het officiële garantiebewijs. Je kan de factuur vinden in de bijlage van je bestelbevestiging. Kan je jouw factuur niet terug vinden of heb je deze niet meer? Dan kan je ook even contact opnemen met de klantenservice.

Kleine producten die je retour wilt sturen kan je gemakkelijk per pakketpost terug sturen. Zorg ervoor je de te retourneren producten in de originele verpakking terug stuurt zodat het niet kan beschadigen.

Dit is situatie afhankelijk, soms is het mogelijk om vrijwel dezelfde dag het probleem op te lossen maar het kan ook voorkomen dat we meer tijd nodig hebben. Als het product naar de leverancier moet ter reparatie dan duurt het veelal iets langer omdat deze eerst naar de leverancier verzonden moet worden en daarna beoordeeld en gerepareerd moet worden.

Is je kleding tijdens het trainen / gebruiken kapot gegaan? Dan kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice zodat kunnen kijken of we het probleem voor je kunnen oplossen. Indien je kleding buiten de garantie kapot is gedaan en wij kunnen deze niet zelf repareren dan is het soms mogelijk om dit via onze leverancier of producent te doen. Het kan zijn dan de leverancier / producent daar kosten voor rekent. Deze kosten zullen wij altijd voordat de reparatie plaatsvindt kenbaar maken zodat je kan aangeven of je de reparatie wilt laten uitvoeren of juist niet.

Let op wij kunnen alleen kleding en accessoires repareren en/of (laten) nakijken als deze ook in onze collectie zit en bij ons aangekocht is. Bij defect kan je altijd onze klantenservice contacteren zodat we kunnen kijken of we het probleem kunnen oplossen.

In sommige gevallen kunnen wij de reparatie zelf uitvoeren (bijv. bij wetsuits). Soms kunnen wij de reparatie zelfs direct ter plekke voor je doen. Het kan echter ook voorkomen dan we wat meer tijd nodig hebben en zullen je dit dan laten weten.

Waarom Sanden?
Sports Specialists Since 2001

Home | Klantenservice > Garantie & reparatie

Print

Triathlon24.nl maakt gebruik van functionele en analytische cookies om u beter van dienst te kunnen zijn, daarnaast willen we graag uw toestemming voor onze marketing cookies waarmee wij u beter en persoonlijkere aanbiedingen kunnen doen op partnersites. Gaat u akkoord met het plaatsen van deze cookies?